^Zpět nahoru

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Akce Bozkov

Vstupenky do sokolovny Bozkov

logo evstuenka

 

planujvylety.cz

www.vsekolem.cz

Přihlášení


Svoz komunálního odpadu: Termíny svozu komunálního odpadu v roce 2020

Poplatky: Poplatek za komunální odpad je splatný do 31. května příp. do 31.října. Poplatek za psy je splatný do 31. března.

Vodné: Cena vodného a stočného pro odečtové období 2020/2021.


POZOR NEPŘEHLÉDNĚTE !!!

Omezení úředních hodin obecního úřadu.

V důsledku vyhlášení nouzového stavu

a v souladu s usnesením vlády České republiky č. 994 (398/2020 Sb.)

jsou od 12. 10. 2020 do 25. 10. 2020 úřední hodiny Obecního úřadu v Bozkově stanoveny takto:

pondělí           9-12 a 14-16 hodin

středa             9-12 a 14-16 hodin

Pro kontakt s obecním úřadem využívejte především telefonickou a emailovou komunikaci.

(tel: 481682169, mobil starosta: 724 180 473, mobil účetní: 734 203 394,

e-mail: obec@obecbozkov.cz)

Osobní návštěvu na úřadě využívejte pouze pro naléhavou a neodkladnou úřední záležitost.

Pro platby poplatků využívejte bezhotovostní převody.


Od 23.3.2020 je  přesunut provoz ordinace pouze do ordinace v Semilech.

 K ošetření je nutné se objednat.

Ordinační hodiny praktického lékaře (MUDr. Jitka Mečířová) a aktuální informace o jejich změnách na: www.mudrmecirova.cz

v souvislosti s vydaným Mimořádným opatřením Ministerstva zdravotnictví ČR ze dne 10. března 2020, s rozšířením onemocnění COVID-19 způsobené novým koronavirem SARS-CoV-2 a v souladu s rozhodnutím vedení města Semily jsem rozhodl s účinností od pondělí 16. března 2020 o dočasném omezení úředních hodin Městského úřadu Semily. Z důvodu ochrany obyvatelstva před nákazou uvedeným onemocněním a z důvodu zamezení shromažďování osob v uzavřených prostorách MěÚ jsou omezeny úřední hodiny MěÚ – návštěva MěÚ v úředních hodinách je možná pouze na základě předchozího telefonického objednání (zrušeno objednávání přes internet):

  1. Úřední hodiny: pondělí, středa 8.00 – 17.00 h
  • návštěva možná pouze po předchozím telefonickém objednání
  1. Podatelna MěÚ Semily
    1. pondělí, středa 8.00 – 17.00 h
    2. úterý, čtvrtek, pátek 8.00 – 14.00 h

Hledal jsem řešení, které bude chránit jak samotné klienty úřadu (občany), tak zaměstnance úřadu, resp. zajistí bezpečný provoz úřadu i pro další období – věříme, že při telefonickém objednání se podaří řadu záležítostí vyřešit distančním způsobem – bez osobní návštěvy úřadu. Některé záležitosti bez osobní návštěvy však vyřešit nejde, proto je naší snahou ověřit zdravotní stav osoby a naplánovat její návštěvu tak, abychom eliminovali čekání na chodbách úřadu a vzájemný kontakt většího množství osob.

Opatření platí až do odvolání. Zároveň je možné, že pokud dojde ke zhoršení situace, budou úřední hodiny omezeny zcela (obdobně jako v případě Krajského úřadu Libereckého kraje).

Dovoluji si Vás požádat o distribuci této informace i mezi občany Vašich obcí.

Děkuji Vám za spolupráci a pochopení.

S přáním klidných dní a pevného zdraví

Mgr. Radim Šimůnek
Tajemník
 
tel.: 481 629 220 | 721 346 114
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
www.semily.cz